Vietnam.vn - Nền tảng quảng bá Việt Nam

David Moyes zuřil.

Manažer David Moyes vyjádřil frustraci z jediného gólu, který pomohl Liverpoolu porazit Everton 1:0 ve 30. kole Premier League.

ZNewsZNews03/04/2025


Manažer David Moyes si myslí, že Everton si nezasloužil prohrát s Liverpoolem.

V časných ranních hodinách 3. dubna zajistil gól Dioga Joty v 57. minutě Liverpoolu sté vítězství v derby a přiblížil ho k titulu v Premier League. Hosté však nebyli spokojeni s rozhodnutími rozhodčího Sama Barrotta a jeho asistentů.

Jotův gól v 57. minutě byl velmi kontroverzní, protože vzešel z přihrávky Ryana Gravenbercha na Luise Diaze, který byl v jasném ofsajdu. Obránce Evertonu Tarkowski poté přihrávku na Diaze zachytil a Jotovi umožnil skórovat z legitimní pozice.

Manažer Moyes argumentoval, že rozhodčí měl v dané hře Liverpoolu odpískat ofsajd, protože Diaz stál za obranou Evertonu, a kolumbijský hráč později vystoupil proti Tarkowskému, čímž ovlivnil situaci, kdy Jota míč dostal a skóroval.

„On (Luis Diaz) byl v ofsajdu,“ řekl Moyes po zápase. „Nehledám žádné vysvětlení. Jen jsem rozhodčím řekl, že jsem zklamaný. Rozhodnutí bylo celkem jasné. Náš hráč držel ofsajdovou past a Diaz byl za Tarkowskim.“

Bratr Davida Moyese 1

Everton argumentoval, že Diaz byl do hry zapojen, ale rozhodčí rozhodli, že kolumbijský hráč se nedotkl.

Moyes vyjádřil pochybnosti o kompetencích rozhodčího týmu, zejména asistentů rozhodčího: „Nejsem si jistý, zda čároví rozhodčí dnes večer odvedli dobrou práci. Někdy byl praporek vyvěšen příliš brzy, někdy příliš pozdě. Nemyslím si, že odvedli dobrou práci.“

Manažer Liverpoolu Arne Slot argumentoval, že podle pravidel se nejednalo o ofsajd, protože Tarkowski zachytil přihrávku dříve, než se míč dostal k Diazovi. Nizozemský stratég však také uvedl, že se mu tento typ pravidla o ofsajdu nelíbí: „(Pravidlo o ofsajdu) nepomáhá týmu, který chce útočit. Ale uplatnění tohoto pravidla je tentokrát pro nás výhodné.“

List The Times uvedl, že VAR a tým rozhodčích dospěli k závěru, že Diaz – který byl v ofsajdovém postavení – neovlivnil Tarkowského zachycení přihrávky.

Podle aktuálního pravidla o ofsajdu vydaného FIFA a IFAB, i když Gravenberch přihrál Diazovi, který byl v té době v ofsajdovém postavení, Tarkowského dotek míče následnou akci učinil platnou.


Zdroj: https://znews.vn/david-moyes-noi-gian-post1542853.html


Komentář (0)

Zanechte komentář a podělte se o své pocity!

Ve stejné kategorii

Po Vánocích se ulice Hang Ma hemží zářivě červenou výzdobou, která přivítá lunární Nový rok koně.
Obdivujte oslnivou světelnou show u jezera Ho Guom.
V Ho Či Minově Městě a Hanoji panuje vánoční atmosféra.
Podívejte se na sérii architektonických děl v Ho Či Minově Městě s osvětlovacím systémem v hodnotě 50 miliard VND.

Od stejného autora

Dědictví

Postava

Obchod

Mimořádná odolnost těchto ocelových růží.

Aktuální události

Politický systém

Místní

Produkt