Manșa secundă a semifinalei Ligii Campionilor dintre Inter Milano și Barcelona a fost una tensionată. Scenariul din prima manșă s-a repetat, când cele două echipe au remizat, scor 3-3, după 90 de minute de joc oficial. În cele din urmă, Davide Frattesi a marcat un gol de aur în prelungiri, ajutând echipa milaneană să câștige cu 4-3. În final, Nerazzurri au câștigat dreptul la finală cu un scor total de 7-6.
După meci, antrenorul Hansi Flick și mulți jucători ai Barcelonei l-au acuzat pe arbitrul Szymon Marciniak că favorizează Inter. Totuși, este oare adevărat? Să aruncăm o privire la 4 situații controversate din acest meci și să vedem dacă arbitrul polonez le-a gestionat corect.
Mingea a atins pieptul lui Acerbi și apoi mâna (Foto: Marca).
A atins Acerbi mingea în careu?
În minutul 26, Barcelona s-a plâns arbitrului Marciniak de hențul fundașului lui Inter Milano, Acerbi, în careu. Aceștia au cerut un penalty, dar arbitrul polonez a refuzat.
Comentând această situație, expertul Pavel Fernandez a declarat pentru Marca: „Acerbi a atins mingea cu mâna, dar înainte de asta, mingea a lovit pieptul mijlocașului italian. Prin urmare, conform regulamentului FIFA, această situație nu este o lovitură de pedeapsă pentru Barcelona.”
L-a fault Cubarsi pe Lautaro Martinez?
Cubarsi îl deposedează pe Lautaro Martinez în careu (Getty).
În minutul 43, fundașul Cubarsi l-a placat în careu pe Lautaro Martinez. Inițial, arbitrul Marciniak nu a fluierat mingea, dar VAR a intervenit și i-a cerut să revizuiască situația. În cele din urmă, arbitrul și-a schimbat decizia și a acordat o lovitură de pedeapsă pentru Inter.
Expertul Pavel Fernandez nu a fost mulțumit de decizia arbitrului Marciniak: „După ce am analizat această situație de 80 de ori, nu am văzut niciun contact clar între Cubarsi și Lautaro. VAR a gestionat-o incorect. Nu a fost penalty. Dacă arbitrul ar fi acordat penalty lui Inter, Cubarsi ar fi primit un cartonaș galben, dar asta nu s-a întâmplat.”
A fost faultat Lamine Yamal în interiorul sau în afara careului de pedeapsă?
Mkhitaryan l-a faultat pe Yamal în afara careului de pedeapsă (Foto: Football Insider).
În minutul 70, Mkhitaryan a pierdut mingea periculos și a fost nevoit să recupereze printr-o faultare asupra lui Yamal. Inițial, arbitrul Marciniak a arătat spre punctul de pedeapsă, dar, încă o dată, VAR a intervenit. În cele din urmă, arbitrul polonez și-a schimbat decizia, deoarece a considerat că faultul a fost în afara careului de pedeapsă.
Vorbind despre această situație, expertul Pavel Fernandez a împărtășit: „Se pare că prima coliziune dintre cei doi jucători a avut loc în afara careului de pedeapsă. VAR a stabilit acest lucru. Prin urmare, aceasta este doar o lovitură liberă în afara careului de pedeapsă pentru Barcelona.”
A fost egalarea lui Acerbi validă?
Dumfries nu l-a faultat pe Gerard Martin înainte de centrarea pentru Acerbi, egalând scorul la 3-3 pentru Inter (Foto: Getty).
În minutul 90+3, fundașul Acerbi a făcut să explodeze stadionul Giuseppe Meazza când a egalat pentru Inter, 3-3. Jucătorii Barcelonei au protestat pentru că au crezut că Dumfries l-a faultat pe Gerard Martin înainte de a centra pentru ca Acerbi să înscrie. Și expertul Pavel Fernandez a fost de acord, spunând că fundașul olandez nu a comis o faultă în această situație.
Sursă: https://dantri.com.vn/the-thao/nhieu-tinh-huong-tranh-cai-o-tran-thua-cay-dang-cua-barcelona-truoc-inter-20250507123440152.htm
Comentariu (0)