Vietnam.vn - Nền tảng quảng bá Việt Nam

Lewandowski a fost trântit la pământ în careul de penalizare.

VnExpressVnExpress27/11/2023


În meciul de egalitate, scor 1-1 , cu Rayo Vallecano din etapa a 14-a din La Liga, atacantul Robert Lewandowski a fost trântit la pământ de Florian Lejeune în careu, dar Barca nu a primit niciun penalty.

Într-o dispută în careul de penalizare pentru lipsa mingii, Lejeune l-a cuprins brusc pe Lewandowski în brațe și l-a trântit la pământ. Atacantul polonez nu s-a aruncat, ci s-a întors imediat să ceară penalty și a fost surprins când arbitrul nu a văzut mingea.

Potrivit ziarului spaniol Mundo Deportivo , arbitrii și asistenții de pe teren au avut dificultăți în a observa situația, deoarece mingea se afla în altă zonă a terenului. Prin urmare, vina aparține echipei VAR pentru că nu a detectat coliziunea și a acordat Barcei o lovitură de pedeapsă clară.

Situația în care Lejeune s-a luptat cu Lewandowski în careu, în meciul în care Barca a remizat, scor 1-1, cu gazdele Rayo Vallecano, în etapa a 14-a din La Liga, pe 25 noiembrie. Captură de ecran

Situația în care Lejeune s-a luptat cu Lewandowski în careu, în meciul în care Barca a remizat, scor 1-1, cu gazdele Rayo Vallecano, în etapa a 14-a din La Liga, pe 25 noiembrie. Captură de ecran

Lewandowski se plânge rareori de arbitri după meciuri, dar a dat like unei postări de pe rețeaua de socializare X care a postat un videoclip cu faultul lui Lejeune. Atacantul în vârstă de 35 de ani nu a comentat și nici nu a repostat postarea pe pagina sa personală. Potrivit Mundo Deportivo , aceasta a fost mișcarea lui Lewandowski de a denunța decizia arbitrului fără a primi penalty.

La conferința de presă de după meci, antrenorul Xavi i-a criticat pe arbitri pentru o altă situație din repriza secundă, susținând că Raphinha a fost faultat în careu. „Am fost criticat de mulți oameni pentru că găsesc mereu scuze, dar faultul asupra lui Raphinha a fost clar o lovitură de pedeapsă”, a subliniat antrenorul spaniol. „Ni s-a întâmplat la Getafe, Granada și astăzi. Am pierdut victoria pentru că nu am jucat bine în prima repriză. Aceasta nu este o scuză, dar Barca merita o lovitură de pedeapsă în acea situație.”

Raphinha a fost faultat de fundașul lui Rayo, Alfonso Espino, în careu la finalul meciului, dar arbitrul nu a acordat penalty pentru Barca. Foto: Mundo Deportivo

Raphinha a fost faultat de fundașul lui Rayo, Alfonso Espino, în careu la finalul meciului, dar arbitrul nu a acordat penalty pentru Barca. Foto: Mundo Deportivo

Mundo Deportivo a subliniat că Barca ar putea pierde șapte puncte în La Liga în acest sezon din cauza greșelilor VAR din patru meciuri, inclusiv meciul cu Vallecano de weekendul trecut.

În primul rând, clubul catalan a ratat o lovitură de pedeapsă când Ronald Araujo a fost faultat în careu în meciul de deschidere, egalitate 0-0 cu Getafe. Xavi l-a criticat dur pe arbitrul Cesar Soto Grado în conferința de presă de după meci.

În egalul 2-2 de la Granada din etapa a 9-a, Joao Felix a marcat cu capul în minutul trei al prelungirilor. Pe margine, Xavi și-a îmbrățișat asistentul și a sărbătorit cu entuziasm. VAR a intervenit pentru a stabili că Felix nu era în ofsaid, dar Ferran Torres se afla în spatele apărării Granadei și a participat la situație, astfel încât golul a fost respins. Mundo Deportivo a declarat că aceasta a fost o decizie greșită, deoarece Torres nu a participat la situație.

În înfrângerea cu Real, scor 1-2, din etapa a 11-a, în timpul unui corner din prelungirile primei reprize, Araujo a părut să fie tras la pământ de Aurelien Tchouameni și nu a reușit să sară să trimită mingea cu capul. Cu toate acestea, nici arbitrul, nici echipa VAR nu au fluierat decizia.

Remiza cu Vallecano a plasat-o pe Barca pe locul patru, cu 31 de puncte, la egalitate cu Atletico, la trei puncte în spatele lui Girona și la patru puncte în spatele lui Real. Nici aceasta nu este o pregătire bună pentru Xavi și echipa sa înainte de următoarele două meciuri importante - împotriva lui Porto în etapa a cincea a Grupei H a Ligii Campionilor pe 29 noiembrie, apoi împotriva lui Atletico Madrid în etapa a 15-a a La Liga pe 4 decembrie.


Hong Duy



Legătură sursă

Comentariu (0)

No data
No data

Pe aceeași temă

În aceeași categorie

G-Dragon a explodat în fața publicului în timpul concertului său din Vietnam.
O fană a purtat rochie de mireasă la concertul lui G-Dragon din Hung Yen
Fascinat de frumusețea satului Lo Lo Chai în sezonul florilor de hrișcă
Orezul tânăr Me Tri arde, vuind în ritmul bubuitor al pistilului pentru noua recoltă.

De același autor

Patrimoniu

Figura

Afaceri

Orezul tânăr Me Tri arde, vuind în ritmul bubuitor al pistilului pentru noua recoltă.

Evenimente actuale

Sistem politic

Local

Produs