Vietnam.vn - Nền tảng quảng bá Việt Nam

ພາບບັນຍາກາດການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມທະເລຍາວທີ່ສຸດໃນຫວຽດນາມ

​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ຂົວ​ຂ້າມ​ທະ​ເລ​ຍາວ​ກວ່າ 18 ກິ​ໂລ​ແມັດ​ໄປ​ຍັງ​ເກາະ​ຮອນ​ກວາຍ (ກ່າ​ເມົາ) ພວມ​ດຳ​ເນີນ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ຢ່າງ​ຮີບ​ດ່ວນ. ​ເມື່ອ​ສ້າງ​ສຳ​ເລັດ​ແລ້ວ, ນີ້​ຈະ​ເປັນ​ເສັ້ນທາງ​ຍຸດ​ທະ​ສາດ​ການ​ຈະລາຈອນ​ໃໝ່​ຢູ່​ພາກ​ໃຕ້​ສຸດ​ຂອງ​ປະ​ເທດ.

Báo Hà TĩnhBáo Hà Tĩnh19/11/2025

ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ຂົວ​ຂ້າມ​ທະ​ເລ​ຍາວ​ກວ່າ 18 ກິ​ໂລ​ແມັດ​ໄປ​ຍັງ​ເກາະ​ຮອນ​ກວາຍ ( ກ່າ​ເມົາ ) ພວມ​ດຳ​ເນີນ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ຢ່າງ​ຮີບ​ດ່ວນ. ​ເມື່ອ​ສ້າງ​ສຳ​ເລັດ​ແລ້ວ, ນີ້​ຈະ​ເປັນ​ເສັ້ນທາງ​ຍຸດ​ທະ​ສາດ​ການ​ຈະລາຈອນ​ໃໝ່​ຢູ່​ພາກ​ໃຕ້​ສຸດ​ຂອງ​ປະ​ເທດ.

Tuyến cầu đường vượt biển kết nối đất liền Cà Mau với đảo Hòn Khoai đang được đẩy nhanh tiến độ ngay từ những tháng đầu triển khai. Trong ảnh là đơn vị thi công dùng tàu chuyên dụng kéo sà lan hệ nổi Zack-up để phục vụ khoan thủy lực và thi công các mũi cọc ngoài khơi.
ຂົວຂ້າມທະເລເຊື່ອມຕໍ່ ກ່າເມົາ ແຜ່ນດິນໃຫຍ່ ກັບ ເກາະຮອນໂຂៃ ໄດ້ເລັ່ງລັດໃຫ້ຄວາມຄືບໜ້າ ນັບແຕ່ເດືອນທຳອິດ ຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ. ໃນ​ຮູບ​ພາບ​, ຫນ່ວຍ​ບໍ​ລິ​ການ​ກໍ່​ສ້າງ​ໄດ້​ນໍາ​ໃຊ້​ກໍາ​ປັ່ນ​ພິ​ເສດ​ເພື່ອ​ດຶງ​ເຮືອ Zack-up ເພື່ອ​ບໍ​ລິ​ການ​ຂຸດ​ເຈາະ​ບົບ​ໄຮ​ໂດ​ລິກ​ແລະ​ການ​ກໍ່​ສ້າງ pile offshore​.
Hướng tuyến cầu vượt biển Hòn Khoai.
ເສັ້ນທາງຂົວຂ້າມນໍ້າຂອງ ຫ້ວຍຫ້ອມ.
Cách đó không xa, đội ngũ kỹ sư - công nhân đang tiến hành đổ bê tông nhồi cọc dưới điều kiện thời tiết phức tạp và thủy triều thay đổi liên tục.
ບໍ່ໄກ, ທີມວິສະວະກອນ ແລະ ຄົນງານກຳລັງຖົມປູຢາງຊີມັງພາຍໃຕ້ສະພາບດິນຟ້າອາກາດທີ່ສັບສົນ ແລະ ກະແສນ້ຳທີ່ມີການປ່ຽນແປງຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ.
Khu vực khoan cọc cách đất liền gần 6 km, các công nhân đang thi công kết cấu thép hạng mục cọc nhồi.
​ເຂດ​ຂຸດ​ເຈາະ​ເສົາ​ຫີນ​ແມ່ນ​ຫ່າງ​ຈາກ​ແຜ່ນດິນ​ໃຫຍ່​ເກືອບ 6 ກິ​ໂລ​ແມັດ, ຄົນ​ງານ​ພວມ​ກໍ່ສ້າງ​ໂຄງ​ປະກອບ​ເຫຼັກ​ກ້າ​ຂອງ​ທໍ່​ເຈາະ.
Bên trong đất liền, tại khu vực gần khu du lịch Khai Long, nhiều sà lan đã được tập kết tại công trình chờ tàu kéo ra khu vực thi công.
ໃນ​ນັ້ນ, ​ໃກ້​ກັບ​ເຂດ ​ທ່ອງ​ທ່ຽວ ​ໄຄ​ລອງ, ​ເຮືອ​ລຳ​ຫຼາຍ​ລຳ​ໄດ້​ມາ​ເຕົ້າ​ໂຮມ​ກັນ​ຢູ່​ບ່ອນ​ກໍ່​ສ້າງ​ເພື່ອ​ລໍຖ້າ​ເຮືອ​ດຶງ​ດູດ​ເຂົ້າ​ເຂດ​ກໍ່ສ້າງ.
Tàu chuyên dụng kéo sà lan vận chuyển trạm trộn bê tông ra Hòn Khoai.
ກຳ​ປັ່ນ​ລຳ​ພິ​ເສດ​ກຳ​ລັງ​ຂົນ​ສົ່ງ​ສະ​ຖາ​ນີ​ປະ​ສົມ​ສີ​ມັງ​ໄປ​ຮອດ​ແຂວງ​ຫົວ​ພັນ.
Sau gần 3 tháng thi công, nhiều thiết bị trọng yếu đã được đưa vào vận hành ổn định, đảm bảo thông số kỹ thuật để triển khai các bước tiếp theo.
ພາຍຫຼັງ​ກໍ່ສ້າງ​ເກືອບ 3 ​ເດືອນ, ອຸປະກອນ​ຫຼັກ​ຫຼາຍ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ປະຕິບັດ​ຢ່າງ​ໝັ້ນຄົງ, ຮັບປະກັນ​ບັນດາ​ມາດ​ຕະການ​ດ້ານ​ເຕັກນິກ​ເພື່ອ​ປະຕິບັດ​ບັນດາ​ບາດກ້າວ​ໃນ​ຕໍ່ໜ້າ.
Tại điểm kết nối với cao tốc Cà Mau - Đất Mũi, nhiều máy móc, thiết bị thi công đã được nhà thầu tập kết.
ຢູ່​ຈຸດ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ກັບ​ທາງ​ດ່ວນ​ກ່າ​ເມົາ - ດັກ​ມິ​ງ, ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ເຕົ້າ​ໂຮມ​ເຄື່ອງ​ກໍ່ສ້າງ, ​ເຄື່ອງ​ອຸປະກອນ​ຫຼາຍ​ຢ່າງ​ໂດຍ​ຜູ້​ຮັບ​ເໝົາ.
Máy móc chuyên dụng đang triển khai công tác san lấp mặt bằng phục vụ thi công.
ເຄື່ອງຈັກພິເສດກໍາລັງປະຕິບັດວຽກງານລະດັບສະຖານທີ່ສໍາລັບການກໍ່ສ້າງ.
Lực lượng kỹ sư, tư vấn giám sát đang triển khai công tác dựng ống vách chuẩn bị cho thi công cọc khoan nhồi, một trong những hạng mục nền tảng để xây dựng thân cầu.
ວິສະວະກອນແລະທີ່ປຶກສາດ້ານການຊີ້ນໍາກໍາລັງປະຕິບັດວຽກງານຂອງ erecting ທໍ່ casing ໃນການກະກຽມສໍາລັບການກໍ່ສ້າງເສົາຄ້ໍາ, ຫນຶ່ງໃນບັນດາລາຍການພື້ນຖານສໍາລັບການກໍ່ສ້າງຂົວ.
Đây là giai đoạn đầu nên phần lớn thời gian được dành cho công tác chuẩn bị, thử nghiệm và kiểm tra kỹ thuật.
ນີ້​ແມ່ນ​ຂັ້ນ​ຕອນ​ຕົ້ນ​ສະ​ນັ້ນ​ການ​ໃຊ້​ເວ​ລາ​ສ່ວນ​ໃຫຍ່​ແມ່ນ​ໃຊ້​ເວ​ລາ​ໃນ​ການ​ກະ​ກຽມ​, ການ​ທົດ​ສອບ​ແລະ​ການ​ກວດ​ກາ​ດ້ານ​ວິ​ຊາ​ການ​.
Đơn vị thi công đang thực hiện thí nghiệm thử tải cọc khoan nhồi đường kính 1.500 mm theo phương pháp tự cân bằng tại vị trí cọc C5, trụ T00-01, với tải trọng thí nghiệm lên tới 754,29 tấn.
ໜ່ວຍກໍ່ສ້າງກຳລັງດຳເນີນການທົດສອບການຮັບນ້ຳໜັກໃສ່ໜ້າເສົາເຈາະເສັ້ນຜ່າສູນກາງ 1,500 ມມ ດ້ວຍວິທີການດຸ່ນດ່ຽງຕົນເອງຢູ່ທີ່ຕຳແໜ່ງເສົາເຂັມ C5, ຖັນ T00-01, ດ້ວຍການຮັບນ້ຳໜັກໃນການທົດສອບເຖິງ 754,29 ໂຕນ.
Theo chủ đầu tư, tuyến cầu được xây dựng theo tiêu chuẩn cầu vượt biển với tổng chiều dài hơn 18,22 km, gồm cầu chính dài 17,3 km và cầu nhánh kết nối lên đảo dài 0,87 km.
ຕາມ​ນັກ​ລົງທຶນ​ແລ້ວ, ຂົວ​ດັ່ງກ່າວ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ຕາມ​ມາດຕະຖານ​ຂົວ​ຂ້າມ​ທະ​ເລ​ດ້ວຍ​ຄວາມ​ຍາວ​ທັງ​ໝົດ 18,22 ກິ​ໂລ​ແມັດ, ​ໃນ​ນັ້ນ​ມີ​ຂົວ​ຫຼັກ 17,3 ກິ​ໂລ​ແມັດ, ຂົວ​ສາຂາ​ຍາວ 0,87 ກິ​ໂລ​ແມັດ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ເກາະ.
Công trình có mặt cắt rộng khoảng 17,5 m, quy mô 4 làn xe, tốc độ thiết kế 80 km/h. Điểm đầu dự án kết nối với đường cao tốc Cà Mau - Đất Mũi và đường Hồ Chí Minh tại xã Đất Mũi (huyện Ngọc Hiển), điểm cuối dừng tại điểm K10, bờ phía Đông đảo Hòn Khoai.
ໂຄງການດັ່ງກ່າວມີທາງຜ່ານກວ້າງປະມານ 17.5 ແມັດ, ມີ 4 ເລນ ແລະ ຄວາມໄວໃນການອອກແບບ 80 ກິໂລແມັດຕໍ່ຊົ່ວໂມງ. ຈຸດ​ເລີ່ມ​ຕົ້ນ​ຂອງ​ໂຄງ​ການ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ກັບ​ເສັ້ນ​ທາງ​ຫຼວງ ກ່າ​ເມົາ - ດັ​ດ​ມິ​ງ ແລະ ເສັ້ນ​ທາງ ​ໂຮ່​ຈີ​ມິນ ຢູ່​ຕາ​ແສງ ດັ໋ດ​ມິ​ງ (ເມືອງ ງອກ​ຫຽນ), ຈຸດ​ສຸດ​ທ້າຍ​ແມ່ນ​ຈອດ​ຢູ່​ຈຸດ K10, ຝັ່ງ​ຕາ​ເວັນ​ອອກ​ຂອງ​ເກາະ ຮອນ​ຄາຍ.
Với chiều dài vượt biển kỷ lục, đây được đánh giá là cây cầu dài nhất Việt Nam và đứng thứ 3 Đông Nam Á.
ດ້ວຍ​ຄວາມ​ຍາວ​ຂ້າມ​ທະ​ເລ​ເປັນ​ປະຫວັດ​ການ, ນີ້​ແມ່ນ​ຂົວ​ທີ່​ຍາວ​ທີ່​ສຸດ​ຂອງ​ຫວຽດນາມ ​ແລະ ຍາວ​ທີ 3 ຢູ່​ອາຊີ​ຕາ​ເວັນ​ອອກສຽງ​ໃຕ້.
Công trình có tổng vốn đầu tư khoảng 100.000 tỷ đồng, thể hiện quyết tâm lớn trong việc khai mở tiềm năng kinh tế - xã hội tại vùng địa đầu cực Nam.
​ໂຄງການ​ມີ​ຍອດ​ຈຳນວນ​ທຶນ​ລົງທຶນ​ປະມານ 100.000 ຕື້​ດົ່ງ, ​ໄດ້​ສະ​ແດງ​ໃຫ້​ເຫັນ​ຄວາມ​ຕັດສິນ​ໃຈ​ອັນ​ໃຫຍ່​ຫຼວງ​ໃນ​ການ​ເປີດ​ກວ້າງ​ຄວາມ​ສາມາດ​ບົ່ມ​ຊ້ອນ​ດ້ານ​ເສດຖະກິດ - ສັງຄົມ​ຢູ່​ພາກ​ໃຕ້​ສຸດ.
Cầu đường vượt biển Hòn Khoai, khi hoàn thành, sẽ không chỉ rút ngắn khoảng cách ra đảo mà còn mở ra cánh cửa mới cho giao thương quốc tế, phát triển logistics, tạo nền tảng để Cà Mau bứt phá trong giai đoạn tới. Đây cũng được xem là bước đi chiến lược trong tiến trình khai thác tiềm năng biển đảo và củng cố năng lực kết nối của vùng cực Nam Tổ quốc.
​ເສັ້ນທາງ ​ແລະ ຂົວ ​Hon Khoai ​ເມື່ອ​ກໍ່ສ້າງ​ສຳ​ເລັດ​ແລ້ວ, ບໍ່​ພຽງ​ແຕ່​ເຮັດ​ໃຫ້​ໄລຍະ​ທາງ​ໄປ​ຮອດ​ເກາະ​ສັ້ນ​ກວ່າ​ອີກ, ຫາກ​ຍັງ​ເປີດ​ປະຕູ​ໃໝ່​ໃຫ້​ແກ່​ການ​ຄ້າ​ສາກົນ, ພັດທະນາ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ, ສ້າງ​ພື້ນຖານ​ໃຫ້​ກ່າ​ເມົາ​ກ້າວ​ເຂົ້າ​ສູ່​ລວງ​ເລິກ​ໃນ​ໄລຍະ​ຈະ​ມາ​ເຖິງ. ນີ້​ກໍ​ໄດ້​ຮັບ​ຖື​ວ່າ​ແມ່ນ​ບາດກ້າວ​ບຸກທະລຸ​ໃນ​ຂະ​ບວນການ​ຂຸດ​ຄົ້ນ​ຄວາມ​ສາມາດ​ບົ່ມ​ຊ້ອນ​ຂອງ​ທະ​ເລ, ໝູ່​ເກາະ ​ແລະ ​ເພີ່ມ​ທະວີ​ຄວາມ​ສາມາດ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ພາກ​ໃຕ້​ຂອງ​ປະ​ເທດ​ຊາດ.
Phối cảnh cầu vượt biển Hòn Khoai: Nguồn: Bộ Quốc phòng.
ທັດສະນີຍະພາບຂອງຂົວຂ້າມນໍ້າຂອງ ຮອນແກ່ນ: ແຫຼ່ງຂ່າວ: ກະຊວງປ້ອງກັນປະເທດ.

ທີ່ມາ: https://baohatinh.vn/can-canh-cong-truong-du-an-cau-vuot-bien-dai-nhat-viet-nam-post299678.html


(0)

No data
No data

ຊົມທິວທັດທີ່ສວຍງາມຂອງຫວຽດນາມໃນ MV Muc Ha Vo Nhan ຂອງ Soobin
ຮ້ານ​ກາ​ເຟ​ທີ່​ມີ​ການ​ຕົບ​ແຕ່ງ​ໃນ​ຕົ້ນ​ວັນ​ຄຣິດ​ສະ​ມາດ​ເຮັດ​ໃຫ້​ຍອດ​ຂາຍ​ໄດ້​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ, ດຶງ​ດູດ​ໄວ​ໜຸ່ມ​ຫຼາຍ​ຄົນ
ເກາະ​ໃກ້​ຊາຍ​ແດນ​ທາງ​ທະ​ເລ​ກັບ​ຈີນ​ມີ​ຄວາມ​ພິ​ເສດ​ແນວ​ໃດ?
ຮ່າ​ໂນ້ຍ ພວມ​ຄຶກ​ຄື້ນ​ດ້ວຍ​ລະ​ດູ​ດອກ​ໄມ້ “ຮຽກ​ລະ​ດູ​ໜາວ” ຢູ່​ຖະ​ໜົນ

ມໍລະດົກ

ຮູບ

ທຸລະກິດ

ຮ້ານ​ອາ​ຫານ​ພາຍ​ໃຕ້​ສວນ​ອະ​ງຸ່ນ​ຫມາກ​ໄມ້​ໃນ​ນະ​ຄອນ​ໂຮ່​ຈິ​ມິນ​ໄດ້​ເຮັດ​ໃຫ້​ເກີດ​ຄວາມ​ວຸ້ນ​ວາຍ​, ລູກ​ຄ້າ​ເດີນ​ທາງ​ທາງ​ໄກ​ເພື່ອ​ເຊັກ​ອິນ​

ເຫດການປະຈຸບັນ

ລະບົບການເມືອງ

ທ້ອງຖິ່ນ

ຜະລິດຕະພັນ