Vietnam.vn - Nền tảng quảng bá Việt Nam

ພາບລວມຂອງລົດໄຟໃຕ້ດິນ Nhon

Báo Dân ViệtBáo Dân Việt31/05/2024


Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 1.

ສະຖານີ Depot, ເຊິ່ງປະກອບມີຫຼາຍພາກສ່ວນທີ່ແຕກຕ່າງກັນ, ໄດ້ສໍາເລັດ. ຂະນະ​ນີ້ ການ​ທົດ​ລອງ​ລົດ​ໄຟ ​ແລະ ການ​ຝຶກ​ອົບ​ຮົມ​ສຸກ​ເສີນ​ພວມ​ດຳ​ເນີນ​ຢູ່... ​ເສັ້ນທາງ​ລົດ​ໄຟ​ໃຕ້​ດິນ​ຂອງ​ສະຖານີ Nhon - ຮ່າ​ໂນ້ຍ ຄາດ​ວ່າ​ຈະ​ດຳ​ເນີນ​ການ​ໃນ​ເດືອນ​ກໍລະກົດ​ປີ​ນີ້.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 2.

ວິ​ດີ​ໂອ ​: ພາ​ໂນ​ຣາ​ມາ​ຂອງ ​ເສັ້ນ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ໃຕ້​ດິນ​ສະ​ຖາ​ນີ Nhon - ຮ່າ​ໂນ້ຍ​ກ່ອນ​ທີ່​ຈະ​ດໍາ​ເນີນ​ການ​.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 3.

ສະຖານີ​ລົດ​ໄຟ Nhon Depot (ຕາ​ແສງ Tay Tuu, ເມືອງ Bac Tu Liem, ຮ່າ​ໂນ້ຍ) ຂອງ​ໂຄງການ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ Nhon - Hanoi ​ໄດ້​ສຳ​ເລັດ​ແລ້ວ. ພາຍຫຼັງ 10 ປີ​ແຫ່ງ​ການ​ກໍ່ສ້າງ ແລະ 4 ປີ​ແຫ່ງ​ການ​ປະກອບ​ລົດ​ໄຟ​ເປັນ​ເວລາ​ຫຼາຍ​ກວ່າ 4 ປີ, ລົດ​ໄຟ​ຫຼາຍ​ສາຍ​ພວມ​ດຳ​ເນີນ​ການ​ທົດ​ລອງ.

ດ້ວຍ​ເນື້ອ​ທີ່ 15 ​ເຮັກຕາ, ສະຖານີ ​ເຍີນ - ຮ່າ​ໂນ້ຍ ລວມມີ​ບັນດາ​ວຽກ​ງານ​ຄື: ອາຄານ​ປະຕິບັດ​ການ (OCC), ​ໂຮງ​ລົດ​ໄຟ, ​ເຮືອນ​ບຳລຸງ​ສ້າງ, ວິສະວະກຳ​ໄຟຟ້າ ​ແລະ ວຽກ​ງານ​ຊ່ວຍ​ເຫຼືອ​ອື່ນໆ.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 7.

ຮູບພາບຂອງ hangar ລົດໄຟຢູ່ສະຖານີ Depot. ຂະນະນີ້ ລົດໄຟຫຼາຍສາຍກຳລັງຢູ່ໃນລະຫວ່າງການທົດສອບ ເພື່ອໃຫ້ສາມາດເປີດໃຊ້ໄດ້ໃນເດືອນກໍລະກົດປີນີ້.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 8.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 9.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 10.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 11.

ຂົງ​ເຂດ​ບໍາ​ລຸງ​ຮັກ​ສາ​ແລະ​ວິ​ສະ​ວະ​ກໍາ​ໄຟ​ຟ້າ...

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 12.

ວິສະວະກອນ ແລະ ຝຶກອົບຮົມພະນັກງານບໍາລຸງຮັກສາ. ​ໃນ​ທ້າຍ​ປີ 2021, ​ໂຄງການ​ລົດ​ໄຟ 10 ​ແຫ່ງ​ຂອງ​ໂຄງການ​ລົດ​ໄຟ​ໃຕ້​ດິນ​ຂອງ​ສະຖານີ ​ເຍີນ - ຮ່າ​ໂນ້ຍ ​ໄດ້​ມາ​ຮອດ​ສະຖານີ. ລົດໄຟແມ່ນຜະລິດຕາມມາດຕະຖານເອີຣົບ, ຜູ້ຜະລິດແມ່ນ Alstom (ຝຣັ່ງ).

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 18.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 19.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 20.

ວຽກງານຢູ່ສະຖານີ Depot ແມ່ນສໍາເລັດແລ້ວແລະພຽງແຕ່ລໍຖ້າທີ່ຈະດໍາເນີນການ. ໂຄງການ Depot ໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນໃນວັນທີ 12 ມັງກອນ 2013, 7 ປີຫຼັງຈາກສະຖານີໄດ້ສໍາເລັດ.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 21.

ພື້ນທີ່ລ້າງລົດໄຟ. ສະຖານີລົດໄຟໃຕ້ດິນ Nhon - Hanoi ໄດ້ຖືກອະນາໄມໂດຍໃຊ້ເທັກໂນໂລຍີຊັກເຄື່ອງອັດຕະໂນມັດຂອງຝຣັ່ງ, ຂະບວນການເຮັດຄວາມສະອາດລົດໄຟທັງໝົດໃຊ້ເວລາພຽງ 3 ນາທີ.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 22.

ເຂດ​ປະຕິບັດ​ການ - OCC (ລວມທັງ ​ສູນ​ປະຕິບັດ​ງານ, ຕິດຕາມ​ກວດກາ ​ແລະ ບັນຊາ​ການ​ທັງ​ໝົດ​ຂອງ​ສະຖານີ​ລົດ​ໄຟ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ Nhon - Hanoi ) ຢູ່​ສະຖານີ Depot.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 23.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 24.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 25.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 26.

ປະຈຸບັນ, ພະນັກງານຂອງບໍລິສັດ ລົດໄຟໃຕ້ດິນ ຮ່າໂນ້ຍ ຈຳກັດ ເລີ່ມທົດລອງໃຊ້ ເວລາ 7:45 ໂມງ ແລະ ສິ້ນສຸດໃນເວລາ 16:45 ໂມງ ຂອງທຸກໆມື້ (ຍົກເວັ້ນວັນເສົາ ແລະ ວັນອາທິດ).

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 27.

ການ​ດໍາ​ເນີນ​ງານ​ທົດ​ລອງ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ຊີ້​ນໍາ​ໂດຍ​ຜູ້​ຊ່ຽວ​ຊານ​ຕ່າງ​ປະ​ເທດ​ຈໍາ​ນວນ​ຫນຶ່ງ​.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 28.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 29.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 30.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 31.

ບັນດາ​ຕົວ​ກໍານົດ​ການ​ດ້ານ​ວິຊາ​ການ​ຢູ່ ​ສູນ​ປະຕິບັດ​ການ, ຕິດຕາມ​ກວດກາ ​ແລະ ບັນຊາ​ການ​ທັງ​ໝົດ​ຂອງ​ສະຖານີ​ລົດ​ໄຟ​ນະຄອນ ຫາຍ​ຟ່ອງ - ຮ່າ​ໂນ້ຍ (OCC).

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 32.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 33.

ສ່ວນ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ​ຂອງ​ສະຖານີ​ລົດ​ໄຟ ​ເຍີນ - ຮ່າ​ໂນ້ຍ ມີ​ຄວາມ​ຍາວ 12,5 ກິ​ໂລ​ແມັດ, ຜ່ານ​ສະຖານີ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ 8 ​ແຫ່ງ ​ແລະ ສະຖານີ​ລົດ​ໄຟ​ໃຕ້​ດິນ 4 ​ແຫ່ງ, ​ໃນ​ນັ້ນ​ສ່ວນ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ (​ເຫງ້​ຍ - ກວ໋າຍ​ເຈົາ) ມີ​ຄວາມ​ຍາວ 8,5 ກິ​ໂລ​ແມັດ, ສ່ວນ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ໃຕ້​ດິນ (​ສະຖານີ ກວ໋າງຈີ - ຮ່າ​ໂນ້ຍ) ຍາວ 4 ກິ​ໂລ​ແມັດ.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 34.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 35.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 36.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 37.

ຫຼັງ​ຈາກ​ມີ​ການ​ຊັກ​ຊ້າ​ຫຼາຍ​ເທື່ອ​ໃນ​ແຜນການ​ປະຕິບັດ​ງານ​ຂອງ​ຕົນ, ຄາດ​ວ່າ​ຈະ​ບໍລິການ​ຜູ້​ໂດຍສານ​ໃນ​ເດືອນ​ກໍລະກົດ​ປີ​ນີ້. ການ​ຂະຫຍາຍ​ໂຄງການ​ໄດ້​ເພີ່ມ​ຕົ້ນ​ທຶນ, ດ້ວຍ​ຍອດ​ຈຳນວນ​ເງິນ​ລົງທຶນ​ທີ່​ສະ​ເໜີ​ແມ່ນ 34.530 ຕື້​ດົ່ງ, ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ​ປະມານ 4.905 ຕື້​ດົ່ງ ​ເມື່ອ​ທຽບ​ໃສ່​ການ​ຄາດ​ຄະ​ເນ​ເດີມ.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 38.

ຮູບພາບພາຍໃນສະຖານີ Nhon (S1).

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 39.

ການ​ທົດ​ສອບ​ຄົນ​ຂັບ​ລົດ​ໄຟ​ແລ່ນ​ໃນ​ເສັ້ນ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ໃຕ້​ດິນ​ສະ​ຖາ​ນີ Nhon - ຮ່າ​ໂນ້ຍ. ກ່ອນ​ໜ້າ​ນີ້, ຄົນ​ຂັບ​ລົດ​ໄຟ​ຫຼາຍ​ສິບ​ຄົນ​ມີ​ຫຼາຍ​ວິຊາ​ເພື່ອ​ດຳ​ເນີນ​ການ​ລົດ​ໄຟ​ນີ້.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 40.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 41.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 42.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 43.

ເພື່ອຂຶ້ນລົດໄຟ, ຜູ້ໂດຍສານໃຊ້ບັດຢາງ ຫຼືປີ້ຫຼຽນ. ປີ້ແຕ່ລະຄົນສາມາດຮູດໄດ້ເທື່ອດຽວເມື່ອປະຕູເປີດ.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 50.

ພາຍໃນສະຖານີລົດໄຟໃຕ້ດິນ Nhon - Hanoi. ລົດໄຟມີສິ່ງອໍານວຍຄວາມສະດວກຄົບຊຸດເຊັ່ນ: ເຄື່ອງປັບອາກາດ, ລະບົບລະບາຍອາກາດ, ລະບົບວິທະຍຸຜູ້ໂດຍສານ, ລະບົບກ້ອງຖ່າຍຮູບ, ລະບົບກວດຈັບໄຟເອກະລາດ ແລະ ຄວັນໄຟ, ໄຟ LED ທີ່ປັບແສງໃຫ້ເໝາະສົມໂດຍອັດຕະໂນມັດເມື່ອເຂົ້າສູ່ພາກໃຕ້ດິນ.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 51.

ດ້ານໃນຂອງລົດໄຟສ່ວນຫຼາຍແມ່ນອອກແບບເປັນສີເທົາອ່ອນ, ມືຈັບສຳລັບຜູ້ໂດຍສານທີ່ຢືນຢູ່ເທິງຂະບວນລົດແມ່ນສີແດງ. ຢູ່​ເທິງ​ລົດ​ໄຟ​ຍັງ​ມີ​ເຂດ​ບູລິ​ມະ​ສິດ​ສະຫງວນ​ໃຫ້​ຄົນ​ພິການ, ບ່ອນ​ນັ່ງ​ສຳລັບ​ຜູ້​ເຖົ້າ, ​ແມ່ຍິງ​ແລະ​ເດັກນ້ອຍ.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 52.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 53.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 54.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 55.

ບໍລິເວນສະຖານີຕາມສາຍລົດໄຟໃຕ້ດິນໄດ້ຮັບການຕົກແຕ່ງແລະມີທິວທັດທີ່ສວຍງາມ.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 56.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 57.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 58.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 59.

ລົດໄຟຍັງໃຊ້ການແກ້ໄຂສັນຍານ CBTC (Communication-Based Train Control) ເອີ້ນວ່າ URBALIS, ເຊິ່ງເປັນໂຊລູຊັ່ນທີ່ທັນສະໄໝທີ່ສຸດຂອງ Alstom ທີ່ມີຂໍ້ດີເຊັ່ນ: ໂຄງສ້າງລະບົບການຄວບຄຸມທີ່ມີຄວາມຍືດຫຍຸ່ນ; ການເພີ່ມປະສິດທິພາບຄວາມປອດໄພແລະຮັບປະກັນການສະຫນອງການບໍລິການທີ່ບໍ່ມີການຂັດຂວາງສໍາລັບຜູ້ໂດຍສານ.

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 60.

ຮູບພາບລົດໄຟເຂົ້າສະຖານີ Nhon (S1).

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 61.

ຕາມ​ແຜນການ​ແລ້ວ, ​ລົດ​ໄຟ​ໃຕ້​ດິນ​ຂອງ​ສະຖານີ Nhon - ຮ່າ​ໂນ້ຍ ຈະ​ເລີ່​ມດຳ​ເນີນ​ການ​ຄ້າ​ແຕ່​ເດືອນ​ກໍລະກົດ​ປີ​ນີ້.

LE HIEU - PHAM HUNG



ທີ່ມາ: https://danviet.vn/toan-canh-tuyen-metro-nhon-ga-ha-noi-truoc-khi-di-vao-hoat-dong-20240531101429308.htm

(0)

No data
No data

​ໃນ​ລະດູ​ການ 'ລ່າ' ​ເພື່ອ​ຫາ​ຫຍ້າ​ຢູ່​ບິ່ງ​ລຽວ
ຢູ່​ກາງ​ປ່າ​ຊາຍ​ເລນ Can Gio
ຊາວ​ປະ​ມົງ​ກວາງ​ຫງາຍ​ໄດ້​ເງິນ​ຫຼາຍ​ລ້ານ​ດົ່ງ​ໃນ​ແຕ່​ລະ​ມື້​ຫຼັງ​ຈາກ​ຕີ​ກຸ້ງ
ວິ​ດີ​ໂອ​ການ​ສະ​ແດງ​ຊຸດ​ປະ​ຈໍາ​ຊາດ​ຂອງ Yen Nhi ມີ​ວິ​ດີ​ໂອ​ທີ່​ສູງ​ທີ່​ສຸດ​ໃນ Miss Grand International

ມໍລະດົກ

ຮູບ

ທຸລະກິດ

ຮວ່າງ​ທິ​ລິງ​ນຳ​ເອົາ​ບົດ​ເພງ​ທີ່​ມີ​ຄວາມ​ຊົມ​ຫຼາຍ​ຮ້ອຍ​ລ້ານ​ວິວ​ຂຶ້ນ​ສູ່​ເວ​ທີ​ງານ​ບຸນ​ໂລກ

ເຫດການປະຈຸບັນ

ລະບົບການເມືອງ

ທ້ອງຖິ່ນ

ຜະລິດຕະພັນ