Vietnam.vn - Nền tảng quảng bá Việt Nam

„Ne uităm la” BYD Tai 3, disponibil la vânzare la prețul de 468 de milioane de VND, care va ajunge în curând în Vietnam

Pe piața chineză, modelul SUV BYD Tai 3 are un interval de preț cuprins între 133.800 și 193.800 de yuani (aproximativ 468 - 678 de milioane de VND).

Báo Khoa học và Đời sốngBáo Khoa học và Đời sống01/05/2025

Tại Triển lãm Ô tô Thượng Hải 2025 hiện đang diễn ra tại Trung Quốc, hãng BYD đã lần đầu tiên mang mẫu xe BYD Tai 3 2025 mới đến trưng bày. Đây là mẫu ôtô điện đầu tiên của thương hiệu con Fangchengbao chuyên xe off-road thuộc hãng BYD. Tai 3 gia nhập dòng sản phẩm

La Salonul Auto de la Shanghai 2025, care are loc în prezent în China, BYD a prezentat pentru prima dată noul BYD Tai 3 2025. Acesta este primul model de mașină electrică al sub-mărcii off-road BYD, Fangchengbao. Tai 3 se alătură liniei de produse.


Bao gồm các mẫu xe BYD Tai 3 hybrid cắm sạc dẫn động bốn bánh. Đồng thời, Tai 3 cũng là mẫu xe đã được BYD đăng ký bảo hộ kiểu dáng công nghiệp tại Việt Nam vào hồi tháng 3/2025. Do đó, sẽ không bất ngờ nếu mẫu xe điện này cũng được bán ở Việt Nam trong tương lai.

Inclusiv modelul hibrid plug-in cu tracțiune integrală BYD Tai 3. În același timp, Tai 3 este, de asemenea, un model înregistrat de BYD pentru protecția desenului sau modelului industrial în Vietnam în martie 2025. Prin urmare, nu va fi surprinzător dacă acest model de mașină electrică va fi vândut și în Vietnam în viitor.

Trong tiếng Trung Quốc, cái tên

În chineză, numele „Tai” înseamnă titan. Așadar, nu este surprinzător faptul că Tai 3 are un design robust și oarecum greu, care pare a fi inspirat de vehiculele blindate. Cea mai importantă caracteristică sunt arcadele roților largi și evazate, cu părți inferioare adânci pentru a găzdui capace unghiulare ale arcadelor roților. Capacele arcadelor roților sunt conectate la capacul agresiv al barei de protecție față.

Tiếp theo đó là dải đèn LED chạy ban ngày kép, tương tự đèn báo rẽ tích hợp trên ốp gương chiếu hậu. Lưới tản nhiệt dựng đứng, cản trước/sau hình thang, đèn hậu mảnh và cửa khoang hành lý mở ngang cũng được trang bị cho xe. Trên cửa cốp còn có thêm một hộp chứa đồ giả lốp dự phòng theo phong cách xe việt dã.

Urmează luminile de zi cu LED duble, similare semnalizatoarelor integrate în carcasa oglinzii retrovizoare. Mașina este echipată cu grila radiatorului verticală, barele de protecție trapezoidale față/spate, stopurile subțiri și o ușă a portbagajului cu deschidere orizontală. Pe ușa portbagajului există și o cutie de depozitare suplimentară care imită o roată de rezervă în stilul unui vehicul off-road.

Bên dưới nắp ca-pô là cốp trước có dung tích 151 lít, có thể mở thông qua một nút bấm tích hợp trong lưới tản nhiệt. Bên trong xe, Tai 3 có phần truyền thống hơn với các chi tiết quen thuộc của dòng xe Bao như vô lăng to bản, cần số dạng xe tăng và các nút gạt pha lê.

Sub capotă se află un portbagaj frontal de 151 de litri, care poate fi deschis prin intermediul unui buton integrat în grila radiatorului. În interior, Tai 3 este mai tradițional, cu detalii familiare Bao, cum ar fi un volan mare, o manetă de viteze în formă de rezervor și comutatoare din cristal.

Cụm điều khiển trung tâm kiểu cầu nối khá độc đáo, chứa một đèn pin phía bên người lái và một micro để hát karaoke phía bên hành khách.

Consola centrală unică, în stil punte, găzduiește o lanternă pe partea șoferului și un microfon karaoke pe partea pasagerului.

Tất nhiên, Tai 3 sẽ không phải là một sản phẩm của BYD nếu thiếu công nghệ. Xe sở hữu màn hình cảm ứng trung tâm 15,6 inch, hệ thống giảm xóc thích ứng DiSus-C và hệ thống trợ lái cao cấp God’s Eye C. Thậm chí, xe còn đi kèm cả máy bay không người lái DJI. Đúng như tên gọi, Tai 3 là mẫu xe nhỏ nhất trong dòng sản phẩm của Fangchengbao.

Desigur, Tai 3 nu ar fi un produs BYD fără tehnologie. Are un ecran tactil central de 15,6 inci, suspensie adaptivă DiSus-C și sistem avansat de asistență pentru șofer God's Eye C. Vine chiar și cu o dronă DJI. După cum sugerează și numele, Tai 3 este cel mai mic model din linia de produse Fangchengbao.

Xe sở hữu kích thước dài x rộng x cao lần lượt 4.605 x 1.900 x 1.720 mm và chiều dài cơ sở 2.745 mm. So với đàn anh Bao 5, xe ngắn hơn 285 mm, hẹp hơn 70 mm và thấp hơn 200 mm trong khi chiều dài cơ sở kém 55 mm. Đây cũng là mẫu xe đầu tiên của Fangchengbao sử dụng khung gầm liền khối với hệ thống treo trước kiểu MacPherson và treo sau liên kết 5 điểm.

Mașina are dimensiunile lungime x lățime x înălțime de 4.605 x 1.900 x 1.720 mm și un ampatament de 2.745 mm. Comparativ cu predecesorul său Bao 5, mașina este cu 285 mm mai scurtă, cu 70 mm mai îngustă și cu 200 mm mai joasă, în timp ce ampatamentul este cu 55 mm mai scurt. Acesta este, de asemenea, primul model Fangchengbao care utilizează un șasiu monococă cu suspensie față MacPherson și suspensie spate cu 5 brațe.

Chưa hết, Tai 3 còn là mẫu xe đầu tiên của Fangchengbao sở hữu hệ dẫn động cầu sau RWD. Xe chỉ có một mô-tơ điện duy nhất, sản sinh công suất tối đa 218 mã lực và mô-men xoắn cực đại 310 Nm. Nhờ đó, xe có thể tăng tốc từ 0-100 km/h trong 7,9 giây và đạt tốc độ tối đa 201 km/h.

Nu numai atât, Tai 3 este și primul model Fangchengbao care are un sistem de tracțiune spate RWD. Mașina are un singur motor electric, care produce o capacitate maximă de 218 cai putere și un cuplu maxim de 310 Nm. Datorită acestui fapt, mașina poate accelera de la 0 la 100 km/h în 7,9 secunde și poate atinge o viteză maximă de 201 km/h.

Phiên bản dẫn động 4 bánh AWD của xe có thêm 1 mô-tơ điện phía trước, cho công suất tối đa 150 mã lực và mô-men xoắn cực đại 200 Nm. Phiên bản này có tổng công suất 421 mã lực và mô-men xoắn 510 Nm. Sức mạnh này cho phép xe tăng tốc từ 0-100 km/h trong 4,9 giây.

Versiunea AWD a mașinii are un motor electric suplimentar în față, oferind o capacitate maximă de 150 de cai putere și un cuplu maxim de 200 Nm. Această versiune are o capacitate totală de 421 de cai putere și un cuplu de 510 Nm. Această putere permite mașinii să accelereze de la 0-100 km/h în 4,9 secunde.

Tai 3 được trang bị pin lithium-sắt-photphat (LFP) dạng Blade của BYD với dung lượng 65,28 kWh ở bản RWD và 72,96 kWh ở bản AWD. Cả hai đều cung cấp phạm vi hoạt động 501 km theo chu trình thử nghiệm CLTC của Trung Quốc. Công suất sạc nhanh DC tối đa là 195 kW ở phiên bản RWD và 215 kW ở bản AWD, cho phép sạc từ 30% lên 80% trong 18 phút.

Tai 3 este alimentat de bateria Blade litiu-fier-fosfat (LFP) de la BYD, cu o capacitate de 65,28 kWh în versiunea RWD și de 72,96 kWh în versiunea AWD. Ambele oferă o autonomie de 501 km în ciclul de testare CLTC din China. Capacitatea maximă de încărcare rapidă în curent continuu este de 195 kW în versiunea RWD și de 215 kW în versiunea AWD, permițând o încărcare de la 30% la 80% în 18 minute.

Tại thị trường Trung Quốc, mức giá xe BYD Tai 3 2025 dao động từ 133.800 - 193.800 Nhân dân tệ (khoảng 468 - 678 triệu đồng). Giống như các mẫu xe thuộc dòng sản phẩmBao, Tai 3 có thể được bán ra thị trường quốc tế dưới thương hiệu Denza.

Pe piața chineză, prețul modelului BYD Tai 3 2025 variază între 133.800 și 193.800 de yuani (aproximativ 468 - 678 de milioane de VND). La fel ca modelele din linia de produse Bao, Tai 3 poate fi vândut pe piața internațională sub marca Denza.

Video : Vezi detalii despre BYD Fang Cheng Bao Tai 3 2025.

Sursă: https://khoahocdoisong.vn/soi-byd-tai-3-mo-ban-tu-468-trieu-dong-sap-ve-viet-nam-post269520.html


Comentariu (0)

No data
No data

În aceeași categorie

Vizitați U Minh Ha pentru a experimenta turismul verde în Muoi Ngot și Song Trem
Echipa Vietnamului a promovat la rangul FIFA după victoria asupra Nepalului, Indonezia în pericol
La 71 de ani de la eliberare, Hanoi își păstrează frumusețea moștenirii în fluxul modern.
A 71-a aniversare a Zilei Eliberării Capitalei - insuflând spiritului pentru ca Hanoiul să pășească ferm în noua eră

De același autor

Patrimoniu

Figura

Afaceri

No videos available

Evenimente actuale

Sistem politic

Local

Produs