Vietnam.vn - Nền tảng quảng bá Việt Nam

ໄລຍະໃກ້ຂອງ Corolla Cross ລຸ້ນປະສົມ 2024: ລາຄາຖືກກວ່າລຸ້ນເກົ່າ 50 ລ້ານດົ່ງ ແຕ່ມີການຍົກລະດັບອຸປະກອນຫຼາຍຢ່າງ.

Việt NamViệt Nam19/12/2024


Toyota Corolla Cross 2024 ລຸ້ນ 1.8HEV ວາງຂາຍໃນລາຄາ 905 ລ້ານດົ່ງ. ​ເມື່ອ​ທຽບ​ໃສ່​ເມື່ອ​ທຽບ​ໃສ່​ກ່ອນ, ສະບັບ​ປີ 2024 ​ໄດ້​ຫຼຸດ​ລົງ 50 ລ້ານ​ດົ່ງ ​ເຖິງ​ວ່າ​ຈະ​ມີ​ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ດ້ານ​ການ​ອອກ​ແບບ ​ແລະ ອຸປະກອນ​ເພີ່ມ​ເຕີມ.

Ngoại thất Corolla Cross hybrid không quá khác biệt so với bản thuần xăng 1.8V.

ດ້ານນອກຂອງ Corolla Cross hybrid ແມ່ນບໍ່ແຕກຕ່າງຈາກລຸ້ນ 1.8V ນ້ຳມັນເຊື້ອໄຟບໍລິສຸດ.

Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 2.
Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 3.

ລັກສະນະການລະບຸຕົວຕົນຂອງລູກປະສົມລວມມີໂລໂກ້ໂຕໂຍຕ້າສີຟ້າ ແລະ ຕົວອັກສອນ “HEV” ຢູ່ດ້ານຂ້າງ.

Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 4.
Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 5.

ນອກຈາກນັ້ນ, ອຸປະກອນພາຍນອກອື່ນໆຍັງຄົງຄືກັນລະຫວ່າງສອງຮຸ່ນເຊັ່ນ: ໄຟຫນ້າຂອງເລນ LED, ມີແຖບໄຟສາຍທີ່ມີຜົນກະທົບໄຫຼ. ໄຟຫລັງມີການໂຕ້ຕອບທີ່ຫລອມໂລຫະ, ຍັງໃຊ້ໄຟ LED halogen.

Cả 2 phiên bản Toyota Corolla Cross 2024 tiếp tục sử dụng bộ mâm 18 inch đa chấu và bộ lốp 225/50 tương tự bản cũ. Tại thị trường quốc tế, mẫu xe này có phần vành thiết kế mới mẻ, hiện đại hơn.

ທັງສອງລຸ້ນຂອງ Toyota Corolla Cross 2024 ຍັງສືບຕໍ່ໃຊ້ຂອບຫຼາຍສາຍ 18 ນິ້ວ ແລະ ຢາງ 225/50 ຄືກັບລຸ້ນເກົ່າ. ໃນ​ຕະ​ຫຼາດ​ສາ​ກົນ​, ຮູບ​ແບບ​ນີ້​ມີ​ການ​ອອກ​ແບບ​ຂອບ​ໃຫມ່​, ທັນ​ສະ​ໄຫມ​ຫຼາຍ​ກວ່າ​.

Bên trong nội thất, Toyota Corolla Cross 1.8HEV không có quá nhiều thay đổi về trang bị so với bản thuần xăng. Người tiêu dùng cần phải để ý kỹ mới thấy sự khác biệt.

ພາຍໃນ, Toyota Corolla Cross 1.8HEV ບໍ່ໄດ້ມີການປ່ຽນແປງຫຼາຍໃນອຸປະກອນເມື່ອທຽບກັບລຸ້ນນໍ້າມັນເຊື້ອໄຟບໍລິສຸດ. ຜູ້ບໍລິໂພກຕ້ອງເອົາໃຈໃສ່ຢ່າງໃກ້ຊິດເພື່ອເບິ່ງຄວາມແຕກຕ່າງ.

Vô lăng vẫn là loại bọc da, tích hợp đủ các phím bấm cơ bản như media, đàm thoại, ga tự động thích ứng và hệ thống giữ làn.

ພວງມາໄລແມ່ນຍັງຫໍ່ດ້ວຍຫນັງ, ປະສົມປະສານກັບປຸ່ມພື້ນຖານທັງຫມົດເຊັ່ນ: ສື່, ການສົນທະນາ, ການຄວບຄຸມ cruise ທີ່ສາມາດປັບຕົວໄດ້ແລະລະບົບຮັກສາເສັ້ນທາງ.

Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 9.
Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 10.

ເຄື່ອງວັດແທກຄວາມໄວທາງອີເລັກໂທຣນິກເຕັມຂະໜາດ 12.3 ນິ້ວແມ່ນໃໝ່ໃນ Corolla Cross 2024. ໜ້າຈໍນີ້ມີຄວາມລະອຽດສູງ ແລະ ເອັບເຟັກການເຄື່ອນໄຫວທີ່ລຽບງ່າຍ. ໂຕໂຍຕ້າສະເໜີໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ 3 ຮູບແບບການໂຕ້ຕອບທີ່ແຕກຕ່າງກັນໃຫ້ລູກຄ້າເລືອກ. ແລະແຕ່ລະຮູບແບບການໂຕ້ຕອບຈະມີ 4 ຮູບແບບທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ດັ່ງນັ້ນ, ຜູ້ໃຊ້ຈະມີທັງ 12 ແບບເຄື່ອງວັດແທກຄວາມໄວທີ່ແຕກຕ່າງກັນເພື່ອປັບແຕ່ງຕາມຄວາມມັກຂອງເຂົາເຈົ້າ. ສຳລັບລຸ້ນປະສົມ, ການຕັ້ງຄ່າຈະມີຟັງຊັນ PKSB (Parking Support Brake) ເພີ່ມເຕີມ, ເຊິ່ງເປັນລະບົບເບຣກອັດຕະໂນມັດເມື່ອປີ້ນກັບຖ້າມີອຸປະສັກ.

Điểm nâng cấp thứ hai của bản 1.8HEV so với bản cũ là màn hình cảm ứng 10 inch đặt nổi, có khả năng kết nối Apple CarPlay/Android Auto không dây. Tại Việt Nam, Corolla Cross 2024 thuần xăng cũng chỉ sử dụng màn hình 9 inch của bản 2023.

ການຍົກລະດັບທີສອງຂອງຮຸ່ນ 1.8HEV ເມື່ອທຽບກັບຮຸ່ນເກົ່າແມ່ນຫນ້າຈໍສໍາພັດແບບເລື່ອນ 10 ນິ້ວ, ສາມາດເຊື່ອມຕໍ່ Apple CarPlay / Android Auto ແບບໄຮ້ສາຍ. ໃນປະເທດຫວຽດນາມ, ນໍ້າມັນແອັດຊັງບໍລິສຸດ Corolla Cross 2024 ຍັງໃຊ້ພຽງແຕ່ຫນ້າຈໍ 9 ນິ້ວຂອງຮຸ່ນ 2023 ເທົ່ານັ້ນ.

Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 12.
Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 13.
Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 14.
Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 15.

ການອັບເກຣດທີ່ເໝາະສົມອັນຕໍ່ໄປທີ່ຜູ້ບໍລິໂພກລໍຄອຍແມ່ນເບຣກມືອີເລັກໂທຣນິກລວມກັບ Auto Hold, ປະຈຸບັນມີຢູ່ໃນ Toyota Corolla Cross 2024 ໃນປະເທດຫວຽດນາມ. ອຸປະກອນນີ້ບໍ່ພຽງແຕ່ມີຄວາມສະດວກສະບາຍສູງ, ແຕ່ຍັງຊ່ວຍໃຫ້ພາຍໃນຂອງລົດມີຄວາມທັນສະໄຫມຫຼາຍຂຶ້ນ. ຮຸ່ນ 1.8HEV ຍັງດີກ່ວາລຸ້ນນໍ້າມັນເຊື້ອໄຟບໍລິສຸດໃນການສາກໄຟແບບໄຮ້ສາຍ ແລະສະຫຼັບໂໝດຂັບຂີ່ສອງອັນ (ໂໝດ EV ແລະໂຫມດ Drive) ທີ່ຕັ້ງຢູ່ຕໍ່ໜ້າບໍລິເວນເກຍເກຍ.

Nâng cấp thứ 4 ở bên trong cabin là trần kính toàn cảnh, thay cho cửa sổ trời ở bản cũ. Đúng như tên gọi, trang bị này là một tấm kính liền và không thể mở.

ການຍົກລະດັບທີ່ສີ່ພາຍໃນຫ້ອງໂດຍສານແມ່ນຫລັງຄາກະຈົກແບບ panoramic, ແທນທີ່ sunroof ໃນຮຸ່ນເກົ່າ. ດັ່ງທີ່ຊື່ແນະນໍາ, ອຸປະກອນນີ້ແມ່ນກະຈົກແກ້ວຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງແລະບໍ່ສາມາດເປີດໄດ້.

Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 17.
Soi kỹ Corolla Cross 2024 bản hybrid: Giảm 50 triệu so với bản cũ nhưng có nhiều nâng cấp trang bị- Ảnh 18.

ພື້ນທີ່ສອງແຖວຂອງ Toyota Corolla Cross 2024 ບໍ່ມີການປ່ຽນແປງ. tweak ຂະຫນາດນ້ອຍແມ່ນວ່າ backrest ບ່ອນນັ່ງໄດ້ເພີ່ມວັດສະດຸ suede, ແຕ່ມັນຈະບໍ່ສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງໃນຂະບວນການນັ່ງ. ສີແດງພາຍໃນຂອງ Corolla Cross ໃໝ່ ມີຮົ່ມເຂັ້ມ ແລະ ສົດໃສກວ່າສີແດງຂອງລຸ້ນເກົ່າ. ອຸປະກອນດ້ານຫລັງມີຊ່ອງລະບາຍອາກາດ ແລະ 2 ຊ່ອງສຽບ USB Type-C.

Về công nghệ an toàn, Corolla Cross 2024 vẫn có gói Safety Sense với nhiều tính năng hỗ trợ lái thông minh. Riêng bản HEV có thêm tự động phanh khi lùi như đã đề cập và có 4 cảm biến trước (bản cũ chỉ 2 cảm biến trước). Toyota cho biết thêm, camera 360 độ nay được nâng cấp để tăng độ nét.

ໃນດ້ານ ເທັກໂນໂລຍີ ຄວາມປອດໄພ, Corolla Cross 2024 ຍັງມີຊຸດ Safety Sense ພ້ອມກັບຄຸນສົມບັດຮອງຮັບການຂັບຂີ່ອັດສະລິຍະຫຼາຍຢ່າງ. ລຸ້ນ HEV ມີການເບຣກອັດຕະໂນມັດເມື່ອປີ້ນກັບທີ່ໄດ້ກ່າວມາ ແລະ ມີເຊັນເຊີດ້ານໜ້າ 4 ເຊັນ (ລຸ້ນເກົ່າມີເຊັນເຊີດ້ານໜ້າພຽງ 2 ອັນ). ໂຕໂຍຕ້າ ກ່າວຕື່ມວ່າ ປະຈຸບັນ ກ້ອງ 360 ອົງສາ ໄດ້ຮັບການຍົກລະດັບ ເພື່ອເພີ່ມຄວາມຄົມຊັດ.

ໃນດ້ານເຄື່ອງຈັກ, Toyota Corolla Cross 2024 1.8HEV ໃຊ້ເຄື່ອງຈັກນໍ້າມັນແອັດຊັງ 1.8L, ຜະລິດ 97 ແຮງມ້າ 142 Nm ສົມທົບກັບມໍເຕີໄຟຟ້າ (71 ແຮງມ້າ, 163 ນິວຕັນແມັດ) ໃຫ້ກໍາລັງທັງຫມົດ 120 ແຮງມ້າ. ມາພ້ອມກັບລະບົບເກຍອັດຕະໂນມັດ eCVT ແລະລະບົບຂັບເຄື່ອນລໍ້ໜ້າ. ຕາມ​ການ​ປະກາດ​ຂອງ​ໂຕ​ໂຢຕາ​ຫວຽດນາມ​ແລ້ວ, ລົດ​ຍົນ​ນ້ຳມັນ​ອາຍ​ແກັສ-​ໄຟຟ້າ​ໃຊ້​ນ້ຳມັນ​ເຊື້ອ​ໄຟ 3 ລິດ/100 ກິ​ໂລ​ແມັດ​ໃນ​ການ​ເດີນທາງ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ.

Toyota Corolla Cross 1.8HEV ຫຼຸດ 50 ລ້ານດົ່ງເມື່ອທຽບໃສ່ລຸ້ນເກົ່າ, ແຕ່ມີການປ່ຽນແປງສິ່ງອໍານວຍຄວາມສະດວກຫຼາຍສົມຄວນ. ນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ລົດສາມາດແຂ່ງຂັນກັບຄູ່ແຂ່ງໄດ້ເມື່ອ "ທາງເລືອກ" ມາດຕະຖານໃນປະຈຸບັນບໍ່ຕ່ໍາກວ່າລົດເກົາຫຼີໃນຊັ້ນ B ແລະ C.

ພາບ: LE HOANG

ຮວ່າງຢຸງ – Tuoitre.vn

ແຫຼ່ງຂໍ້ມູນ: https://tuoitre.vn/soi-ky-corolla-cross-2024-ban-hybrid-giam-50-trieu-so-voi-ban-cu-nhung-co-nhieu-nang-cap-trang-bi-20240507081141283.htm#content-4


(0)

No data
No data

ນັກ​ທ່ອງ​ທ່ຽວ​ຝ່າຍ​ຕາ​ເວັນ​ຕົກ​ມັກ​ຊື້​ເຄື່ອງ​ຫຼິ້ນ​ໃນ​ງານ​ບຸນ​ກາງ​ດູ​ໃບ​ໄມ້​ລົ່ນ​ຢູ່​ຖະ​ໜົນ Hang Ma ເພື່ອ​ມອບ​ໃຫ້​ລູກ​ຫຼານ.
ຖະໜົນຮາງ​ມາ​ຮຸ່ງ​ເຮືອງ​ເຫຼືອງ​ເຫຼື້ອມ​ດ້ວຍ​ສີສັນ​ກາງ​ລະດູ​ໃບ​ໄມ້​ປົ່ງ, ​ໄວ​ໜຸ່ມ​ຕື່ນ​ເຕັ້ນ​ໄປ​ຊົມ​ຢ່າງ​ບໍ່​ຢຸດ​ຢັ້ງ.
ຂໍ້​ມູນ​ປະ​ຫວັດ​ສາດ: ບັ້ງ​ໄມ້​ວັດ​ວິງ​ງື່ມ - ມໍ​ລະ​ດົກ​ເອ​ກະ​ສານ​ຂອງ​ມະ​ນຸດ
ຊົມ​ລົມ​ເຂດ​ຝັ່ງ​ທະ​ເລ Gia Lai ທີ່​ເຊື່ອງ​ໄວ້​ໃນ​ເມກ

ມໍລະດົກ

;

ຮູບ

;

ທຸລະກິດ

;

No videos available

ເຫດການປະຈຸບັນ

;

ລະບົບການເມືອງ

;

ທ້ອງຖິ່ນ

;

ຜະລິດຕະພັນ

;