De ce a „rupt arbitrul steagul” pentru a recunoaște golul lui Dinh Bac?
Arbitrul Rustam Lutfullin a recunoscut golul lui Dinh Bac, chiar dacă arbitrul de linie a ridicat steagul pentru ofsaid împotriva atacantului vietnamez U22.
VietNamNet•03/12/2025
În minutul 61 al meciului U22 Vietnam vs U22 Laos, primind o pasă de la Thanh Nhan, Dinh Bac a driblat mingea de câteva ori, apoi a șutat puternic și jos. Șutul dificil al lui Dinh Bac l-a lăsat neajutorat pe portarul echipei U22 din Laos, Lokphathip. Cu toate acestea, asistentul 1, Sanjar Shayusupov, a ridicat steagul pentru ofsaid, deoarece a crezut că Quoc Viet se afla în spatele apărătorilor echipei U22 din Laos. De fapt, este adevărat că Quoc Viet se afla în poziție de offside. Regretul jucătorilor echipei Vietnam U22. Antrenorul Kim Sang Sik a reacționat pentru că a considerat că golul echipei U22 din Vietnam era valid. Acesta este un gol extrem de important pentru Vietnamul U22, în condițiile în care scorul este egal, 1-1, iar meciul intră în ultimele minute. Căpitanul echipei U22 din Vietnam a primit cartonaș galben pentru reacție. Totuși, o surpriză s-a întâmplat când arbitrul uzbec - Rustam Lutfullin, a decis să „spargă steagul” asistentului său, recunoscând golul pentru Dinh Bac. Într-un interviu acordat VieNamNet, fostul jucător al echipei Golden Whistle, Duong Van Hien, a analizat: „Urmărind la televizor, am văzut cu toții că Quoc Viet era în poziție de ofsaid. Cu toate acestea, când Dinh Bac a terminat, arbitrul va lua în considerare dacă Quoc Viet a participat sau a influențat situația care a dus la gol sau nu. De fapt, Quoc Viet a sărit în sus pentru a evita mingea, iar acest jucător ar fi putut bloca vederea portarului echipei U22 din Laos. Dar decizia de pe teren aparține arbitrului. Cred că este o situație 50-50 și, din fericire , golul echipei U22 din Vietnam a fost recunoscut.”
Comentariu (0)