Vietnam.vn - Nền tảng quảng bá Việt Nam

De ce a „fluierat” arbitrul golul echipei Vietnam U22?

Arbitrul Rustam Lutfullin a recunoscut golul lui Nguyen Dinh Bac, scorul ducându-l la 2-1 împotriva echipei U22 din Laos, în ciuda faptului că asistentul Sanjar Shayusupov a raportat o eroare de offside pentru echipa U22 din Vietnam.

Báo Tuổi TrẻBáo Tuổi Trẻ03/12/2025

U22 Việt Nam - Ảnh 1.

Situația controversată a echipei U22 din Vietnam

În după-amiaza zilei de 3 decembrie, echipa Vietnam U22 a deschis meciul din grupa B la fotbal masculin din cadrul celei de-a 33-a ediții a Jocurilor SEA împotriva echipei Laos U22, pe stadionul Rajamangala din Bangkok. Scorul era 1-1, iar în minutul 60 s-a produs un moment de cotitură.

În această situație, atacantul Dinh Bac a șutat mingea în poarta portarului Lokphathip de la Kop pentru a doua oară. Cu toate acestea, arbitrul asistent a ridicat steagul pentru a semnala ofsaid. Arbitrul asistent Sanjar a prins poziția atacantului Nguyen Quoc Viet.

Vietnam U22 - Laos U22 (2-1)

Quoc Viet se afla în poziție de ofsaid, așa că a sărit pentru a evita șutul jos al lui Dinh Bac. Prin urmare, arbitrul asistent a declarat că atacantul echipei Vietnam U22 a participat la o situație de atac cu mingea, afectându-l pe portar.

Articolul 11 ​​din legea ofsaidului are clauza 2 care menționează un caz similar cu cel de mai sus: „afectarea mingii dintr-o poziție de ofsaid: obstrucționarea vederii, dispute, provocarea pierderii concentrării”.

Prin urmare, arbitrul asistent a crezut că Quoc Viet i-a blocat vederea portarului Kop atunci când Dinh Bac a șutat. Această decizie a provocat o reacție puternică din partea jucătorilor echipei U22 din Vietnam. Antrenorul Kim Sang Sik a primit un cartonaș galben pentru reacția sa în această situație.

Arbitrul FIFA, Rustam Lutfullin, nu a fost însă de acord cu evaluarea colegului său. Arbitrul uzbec s-a consultat rapid cu domnul Sanjar și a „apăsat steagul” și a „fluierat”.

Vì sao trọng tài 'bẻ còi' bàn thắng của U22 Việt Nam? - Ảnh 2.

Echipa tehnică a echipei U22 din Laos nu este mulțumită de decizia arbitrului.

Golul care a ridicat scorul la 2-1 a fost recunoscut pentru Vietnamul U22. Dinh Bac a marcat o dublă.

Fostul șef al comisiei de arbitri VFF, domnul Duong Van Hien, a declarat: „Decizia arbitrului principal este decizia finală. Arbitrul asistent este responsabil pentru marcarea poziției, iar stabilirea dacă un jucător participă sau influențează situația depinde de judecata arbitrului principal.”

Într-o reluare cu încetinitorul a acestei situații, poziția lui Quoc Viet când a sărit în sus părea să fie pe aceeași linie dreaptă de la poziția lui Dinh Bac până la portarul lui Kop.

Decizia arbitrului a fost însă definitivă. Golul a ajutat echipa U22 Vietnam să preia conducerea împotriva echipei U22 Laos. După aceea, antrenorul Kim Sang Sik și echipa sa au câștigat cu 2-1.

Înapoi la subiect
QUANG THINH

Sursă: https://tuoitre.vn/vi-sao-trong-tai-be-coi-ban-thang-cua-u22-viet-nam-20251203175945415.htm


Comentariu (0)

Lăsați un comentariu pentru a vă împărtăși sentimentele!

Pe aceeași temă

În aceeași categorie

Catedrala Notre Dame din orașul Ho Chi Minh este puternic luminată pentru a ura bun venit Crăciunului din 2025
Fetele din Hanoi se „îmbracă” frumos pentru sezonul de Crăciun
Înseninați după furtună și inundații, locuitorii satului de crizanteme Tet din Gia Lai speră că nu vor exista pene de curent pentru a salva plantele.
Capitala caiselor galbene din regiunea Centrală a suferit pierderi mari după duble dezastre naturale

De același autor

Patrimoniu

Figura

Afaceri

Cafeneaua din Dalat înregistrează o creștere de 300% a numărului de clienți, deoarece proprietarul joacă un rol într-un „film de arte marțiale”.

Evenimente actuale

Sistem politic

Local

Produs